23 Ocak 2012 Pazartesi

Postcrossing

Bugün ilk kartpostalımı göndereceğim aldığım ilk adrese.(aslında biraz açgözlülük yapıp 4 adres aldım kehkehkeh) İlk adresin uzaklığı epeyce var.Çine gönderiyorum.Artık bir 10 güne ya da 15 güne gider sanırım:) Olayı bilmeyenler varsa hemen anlatıyım;
http://www.postcrossing.com/ adresine üye oluyorsunuz,adresinizi filan veriyorsunuz bilgilere,size önce bir adres ve bu adresin yanında bir kod veriyor.Göndereceğiniz adrese ait kartpostala bu verilen kodu yazıyorsunuz.Kart adrese ulaştığında,alan kişi kodu siteye giriyor ve sistem anlıyor ki kartpostalınız karşı tarafa ulaştı.Böylece bu sefer site sizin adresinizi başkalarına vermeye başlıyor.Size kartpostallar gelmeye başlıyor:) Dünyanın her tarafından insanlar size duygularını düşüncelerini anlatıyor kartpostalları gönderirken.İnternetin faydalı nimetlerinden biri bence.Tabi Türkiye'de iğrenç kartpostalllar var,bu biraz şevkinizi kırabilir.Çünkü bazı kişiler spesifik kartlar söylüyor,ne bileyim işte ben küçük prensli kart severim,kedili kart severim filan gibi...Ankara'da güzel kartpostallar satan bir yer bilen varsa lütfen söylesin çok makbule geçer.İğrenç kartlar buldum çünkü.Ankarayı tanıtalım diye kartpostalda Atakule'nin yanında eskişehir yolu filan vardı.Epey güldürdüler beni:D
Bakalım,ilk kartpostalımız nereden ve ne zaman gelecek...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder